20 Aralık 2010 Pazartesi

SONUÇLANDI*pinarlarengarenkhayat & Artikel İşbirliği İle Sticker Hediyesi*28.12.2010



Evlerimizin duvarlarını süsleyecek harika bir kampanyayla karşınızdayım..
Siteye girdiğinizde duvar stickerları, dekoratif aynalar, duvar süsleri ve daha yazmadığım birçok ürünle buluşuyorsunuz.
Sitemizi incelemek için buradan artikeldeko

Firmamız Hakkında
Artikel'in dünyası 12 yıldır durmaksızın genişliyor. Kendi alanında bir marka haline gelen Artikel binlerce evde çocuk odalarından, yaşam odalarına kadar  yaşadığınız mekanları süslüyor.

Ürün kalitesi uluslararası kontrol ağına sahip Disney, Mattel (Barbie, Hotwheels), Nickeledeon (Süngerbob, Avatar, Dora), Hasbro (Transformers) tarafından takip edilmektedir.
Bu nedenle ürünlerimizin analiz sertifikaları bulunmakta ve  denetlenmektedir.
Yeni yarattığımız prestij markamız olan Coart,  Evinizin Art'ısı sloganı  ile hem iç piyasada  hem de  yurtdışında oldukça popüler olmuştur.
Dünyada ilk defa üretilen kumaş çıkartmalar satıldığı tüm mekanlarda en fazla ilgi gören ve müşteri memnuniyetini en fazla alan ürün olmaktadır. Bizden ürün alarak online  bayimiz olan  firmalarının (örneğin Hepsiburada) en fazla yorum yapılan ürünlerinin başında gelmektedir. www.Artikeldeko.com.tr sitesinde "Sticker hakkında herşey" sloganı ile geniş bir sticker çeşidi bulunduran firmamız, beyaz eşya stickerından, okul etiketine kadar bir çok ürünü üretmekte ve satmaktadır.

Bir çok yapı markettin (Bauhaus, Koçtaş, Praktiker, Baumax, Leroy Merlin, Tekzen, Banio) raflarında ürünleri sergilenen ve marketlerin en fazla hareket gören ürünlerin arasında olan Artikel'in ürünleri top10 listesinden inmemektedir.

Kampanyamız sonunda 3 kişiye resimde gördüklerinizden biri hediyemiz..


KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ

10 Aralık 2010 Cuma

SONUÇLANDI/Lezzet KEşfi blogundan TADIM KAmpanyası*28.12.2010


TADIM’DAN TAZELİK DOLU, ÇITIR ÇITIR YENİ YIL PAKETLERİ
Tadım, yeni yıl paketleri ile yılbaşı gecesine ortak oluyor. Partilerin keyifli atmosferine eşlik eden Tadım, yılbaşı akşamını taptaze lezzetleriyle tatlandırıyor. 


Tadım yeni yıl paketlerinde beyaz leblebi ile fındığın yanı sıra “Tadım Klasik”in içerisinde yer alan çifte lezzeti ile kavrulmuş sarı leblebi, tadına doyulmaz siyah kuru üzüm, güzellik ve besin dostu yer fıstığıyla badem tazelikleriyle kuruyemiş severlerin damak tadına hitap ediyor. 
Tadım’ın 6,90 TL’lik fiyatıyla sadece Migros mağazalarında satışa sunduğu yeni yıl paketleri sizlerin gözdesi olacak.

Tadım şanslı bir izleyicime yeni yıl paketi hediye edecek

KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ

9 Aralık 2010 Perşembe

SONUÇLANDI**closelyfashion'dan Yılbaşına Güzel Bir Hediye*20.12.2010



Yukarıda resimde görmüş olduğunuz keçe pelerini 1 kişiye armağan ediyoruz.Resme görülen kemerlisidir bizim hediye edeceğimiz aynı model ve kesim olacak sadece kemeri olmayacak.(Fazla talep görmediği için kemerlisi artık üretilmiyor)

KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ

SONUÇLANDI**Aysel'e Dairin Blogundan Nivea Kampanyası*29.12.2010


NIVEA Visage AQUA SENSATION SERİSİ
''''  Son günlerde bu kremin reklamını sık sık televizyonda görüyordum, “Nemledirmede devrim” diyordu. Sıkı bir NIVEA müşterisi olarak ürünü hemen denemek istedim.Ve inanılmaz derecede beğendim. Gerçekten de “Nemlendirmede devrim”. Size ürünün özelliklerinden bahsetmek istiyorum. 
           Sağlıklı ve güzel bir cilde sahip olmak için cildimizin en fazla ihtiyaç duyduğu şey nemdir. Bunu hepiniz biliyorsunuzdur.

NIVEA Nobel ödüllü teknolojiye sahip “Hydra IQ” içeren NIVEA Visage Aqua Sensation serisi ile bu ihtiyacımızı karşılıyor.Hydra IQ, ciltte hücreden hücreye nem akışını sağlayan su kanallarının (aquaporin) oluşumunu aktive ediyor.Suyun hücreler arasında daha etkin geçişini mümkün kılarak ; cildimizin kendini nemlendirmesini sağlayan akıllı nemlendirici, cildimizin en derin katmanlarında bile etkili oluyor.Böylelikle cildimiz tazelenerek daha canlı,daha dolgun bir görünüme sahip oluyor.
Kremi sizlere tavsiye ediyorum, ben çok memnun kaldım. Zaten Avrupa’nın 1 numaralı yüz bakım markasından da bu beklenir.


Ayrıca cildin ihtiyaç duyduğu nemi, derinin alt tabakalarına kadar ulaştıran NIVEA Visage Aqua Sensation serisi; Hydra IQ ve salatalık özü içeren canlandırıcı gündüz kremi, gözaltı morluğunu önleyici göz kremi ve temizleme jelinden oluşuyor.Serideki diğer ürünleri de hemen denemek istiyorum.'''

KATILMAK İÇİN TIK TIK 



6 Aralık 2010 Pazartesi

SONUÇLandı**Dericeece & İlkhediyem İşbirliği İle*20.12.2010

Yeni doğan bebek müjdesinin verdiği mutluluğu yansıtması için, hediyelerimizi özenle hazırlıyoruz.

2003 yılı Ağustos ayından itibarenhttp://ilkhediyem.com/ adresimizden, her geçen gün, bilinirliği ve memnuniyeti artan bebek hediyelerimiz ve hizmetimiz için gurur duyuyoruz.



bu ciciş hediyeyi kazanmak için TIKLAYINIZ

SONUÇLANDI*ilkhediyem.blogspot.com' dan bebişlere tatlı bir hediye* 20.12.2010

Bizde blog izleyicilerimizin bebeklerine uğur getirecek, olmazsa olmaz meşhur yılbaşı kırmızı donlarından hediye etmeye karar verdik :



2 şanslı izleyicimizin adreslerine ücretsiz olarak aşağıdaki ürünlerimizden 1'er adet hediye edeceğiz...


http://ilkhediyem.blogspot.com/ dan bebişlere çok şık hediye..Katılmak için TIKLAYINIZ

23 Kasım 2010 Salı

SONUÇLANDI**Pınarla Bizbize & Biciryum İş Birliği İle * 06.12.2010


Biciryum ürünlerinden bazı örnekler...



HEDİYELERİMİZE GELİRSEK;
1 kişiye Eylül bady(İstediği yazı yazılabilir) 1 kişiye Hafsa Bady(İstediği yazı yazılabilir)

 









İsme özel tasarlanan bebek body lerinin 0-18 aya kadar bedenleri mevcuttur.alttan çıtçtlı olup uzun ve kısa kollu tercih edilebilir.

 Veee 1 Kişiyede Buğra yazılı Taşlı ve pullu Tulum takımı (İstediği yazı yazılabilir)


Bugra yazılı pul-taş işlemeli yine isme özel tulum takımı pembe-mavi renkleri var.0-9 aya kadar bedenleri mevcut.

KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ

10 Kasım 2010 Çarşamba

Tesettür Aşktır'dan Kazandığım Kendine Aşık Bırakan Hediyeleriiiiim :)

Katılım tarihinin son günlerinde hediye etkinliğinden haberdar olabildiğim blog arkadaşım TESETTÜR AŞKTIR 'ın düzenlemiş olduğu bu kampanyada şans nasıl oldu ise bana güldü:P
Ama iyiki bana gülmüş..Valla başkası kazansa çok üzülürdüm , gözüm kalırdı :P
Pazartesi günü kazandığımı öğrendiğim hediyelerim dün öğlen vakti elimde idi..Hediyelerimi daha görmeden itina ile paketlenen ve üzerine de çok şık yakma gül ile süslenen o şık pakete bayıldım :))

Paketi o anda yanımda fotoğraf makinem yok diye telefonumla çekmiştim yalnız pc.min bluetooth u arıza verdiğinden bilgisayara atamadım ancaaaaaak o şık paketi görmek isterseniz buradan görebilirsiniz.

Lafımı fazla uzatmadan hediyelerimin fotosu ile sizleri başbaşa bırakıyorum..TESETTÜR AŞKTIR'a birkez daha çok çoooook teşekkür ederim.Çantamın hem gülüne hem broşuna hem rengine vuruldum..Bu aralar bi düğün olsa da hmn kullansam diye can atıyorum..:))

Hele şalın desenine bittim.Muhtemelen bayramda mutlaka dayanamayıp kullanacağım :))



Hepinizi öpüyorum :))


6 Eylül 2010 Pazartesi

Cicikan'ın Dünyası ve BalböceğiMarketing İşbirliği ile kazandığım pike

Eveeeet...Yine blog dünyasının güzel sahiplerinden biri olan Cicikanın Dünyası Blogunun, Balböceği Marketing ile yapmış olduğu hediye kampanyasından güzel mi güzel cıvıl mı cıvıl renklere sahip bir pike kazandım...
Ve pikem elime ulaşır ulaşmaz zaman aşımına uğratmadan sizlerle de paylaşmak istedim :)
İşte Pikem;



Bu kampanyayı bizlerle paylaştığı için öncelikle CİCİKANIN DÜNYASI 'na
akabinde BALBÖCEĞİMARKETİNG e çook teşekkür ederim.

vee Cicikanın Dünyası sadece bu kampanyayı değil blogunda güzel başka kampanyalara da yer veriyor.İncelemek ve katılmak isterseniz BUYURUN

Gülin & Hergünyeniürün.com İşbirliği ile Kazandığım Ürün

İşte Gülin'in süper kampanyalarından biri olan Hergünyeniürün.com işbirliği ile yaptığı hediye etkinliğinden kazandığım Cam Kapaklı Tava..

Çok hızlı bir şekilde teslim aldım.Daha geçen hafta kampanyanın sonucu açıklandı veee 1 hafta oldu olmadı Tavam elimde..Çok güzel bir bayram hediyesi oldu..Hediyeyi hediye vermek sünnetmiş.Bende Allah nasip ederse kayınvalideme hediye edeceğim bayram üstü inş.




Gülin sadece bu kampanyayı bizimle psylaşmıyor.Blogunda birbirinden güzel kampanyalara yer veriyor, bizlerle paylaşıyor..

Gülin'e öncelikle bu hediye için sonracığıma diğer tüm güzel kampanyalar için buradan çooook teşekkür ederim.
Ayrıca , Hergünyeniürün.com 'a da bu güzel kaliteli ürün için Çoook teşekkür ederim...


Gülin'in kampanyalarını incelemek ve katılmak için BURADAN

Hergünyeniürün.com'u incelemek için BURAYI Tıklayabilirsiniz :)

SONUÇLANDI*Gülin & Baharatci.com İşbirliği İle 10 Kişiye Hediye * 13.09.2010


KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ