25 Haziran 2010 Cuma

SONUÇLANDI*GÜLİN & KAMPAMİA İŞ BİRLİĞİ İLE*

3 KİŞİYE 3 FARKLI HEDİYE

KAZANMAK İÇİN TIK TIK


SONUÇLANDI*azzzra hediye veriyooooor*15.07.2010


öncelikle ürünlere bi göz atalım ;
avon-ahududulu vücut şampuanı
avon-ahududulu vücut losyonu^
amway_body serries ballı sabun
amway_body series
günlük kullanımlar için uygun bir takma kirpik
avon-far fırçası
2 adet golden rose oje
2 adet flormar oje
buz mavisi ve uçuk pembe far
elidor bakım kremi
vee bir de yanında akel ipek eşarp...




KATILMAK İSTERSENİZ TIKLAYINIZ

24 Haziran 2010 Perşembe

SONUÇLANDI*Gülin & Tanaçan Kozmetik İşbirliği İle*01.07.2010

Tanaçan Kozmetik’ten aramızdan seçilecek şanslı kişiye gönderilecek hediyeeee….


1 kişiye şık çantasında rahatça kullanabileceğiniz Depilissima Profesyonel Ağda Seti



İçinde neler mi var?


1 adet 100 ml Depilissima Natürel Kartuş Sir Ağda


1 adet Xanitalia Mavi Kapaklı Sir Ağda Kartuş Isıtıcı


4 adet Depilissima Sir Ağda Temizleme Mendili


20 adet Tessitaglio Hazır Kesilmiş Bez


KAZANMAK İÇİN TIKLAYINIZ

SONUÇLANDI*Blue House & Venüs İşbirliği İle Kettle Hediyesi*24.07.2010

kampanya sonucunda aranızdan 1 kişiye her evin ihtiyacı olan bu güzel



Kettle'dan hediye edilecektir..





KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ

23 Haziran 2010 Çarşamba

SONUÇLANDI*Gülin'den Yine Yeni Bir Kampanya**Tarihi Kireçburnu Fırını

Gülinciğim kampanyalara doymuyor ve bizlere bir kampanya fırsatı daha sunuyor..
Kazanmak isterseniz TIKLAYINIZ

BULDUM BULDUM.COM DAN KAZANDIĞIM HEDİYELER

ANALI KIZLI HERTELDEN BLOG ARKADAŞIMIN VASITASI İLE BULDUMBULDUM.COM DAN GEÇTİĞİMİZ GÜNLERDE KAZANDIĞIM HEDİYEM ELİME ULAŞTI ANCAK BEN YOĞUN İŞ HAYATI TEMPOM YÜZÜNDEN RESİM ÇEKİPTE ANCAK ŞİMDİ YAYINLAMA FIRSATI BULDUM..



HEDİYE OLARAK SADECE PRATİK POŞET TAŞIYICISI GELECEĞİNİ DÜŞÜNÜRKEN BİRDE MOUSE PAD GELDİ..BENDE HEMEN OFİSİMDE KULLANIP REKLAMINI YAPMAYA BAŞLADIM..MASAMA DA ÇOK YAKIŞTIĞINI DÜŞÜNÜYORUM :P



HEDİYE İÇİN ÖNCELİKLE ANALI KIZLI BLOG ARKADAŞIMA DAHA SONRA BULDUMBULDUM.COM A ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİM..
:))

18 Haziran 2010 Cuma

SONUÇLANDI** ŞIK TAKI SETİ HEDİYESİ

Benim dünyam blog arkadaşımızdan şık bir takı seti kazanmak istermisiniz. O zmn TIK TIK

SONUÇLANDI*Taze bir Blog Arkadaşımızdan Şık Seçenekli Hediye :)

DİLOSH HANIM'A, YENİ AÇMIŞ OLDUĞU BLOGU İÇİN ÖNCELİKLE HAYIRLI OLSUN DİYORUM..

KENDİSİ ,2 ADET ŞIK HEDİYE SEÇENEKLERİNDEN BİRİNİ BİZLERE HEDİYE ETMEYİ DÜŞÜNÜYOR.BİRBİRİNDEN GZL BU SEÇENEKLERİ GÖRMEK İÇİN TIK TIK


17 Haziran 2010 Perşembe

Allah’ım mübarek kıl bize Recep ve Şaban’ı; affımıza vesile kıl ulaştıracağın Şehr-i Ramazan’ı


____KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN____

Hayatımıza beyaz bir sayfa açmak mümkün mü?
Hiç şüpheniz olmasın.
Çünkü Rabb’imiz kulunun cehennemde azap görmesinden değil;
cennette mutlu olmasından memnun oluyor.
 Bunun için de sebepler hazırlıyor,
bazı mekanları,
bazı zamanları diğerlerinden üstün kılıyor ki,
 insanlar bu vesilelerle birazcık kendilerine çekidüzen versinler,
yeni bir hamle ve teşebbüsle dinî hayatlarında aşk duyup şevk kazanarak cennete layık hale gelsinler.

Bundan dolayıdır ki;
Efendimiz (sas) Hazretleri Recep ayında oruçlarını,
namazlarını bilcümle ibadetlerini çoğaltmış,
 Şaban ayında ise bir kat daha ileriye götürmüş,
Ramazan’daki umumi affa girecek bir örneği bizlere fiilen böyle göstermiştir.
Onun için bu ay içinde içten gelecek samimi tövbe  istiğfarlarla daha fazla ibadet edilir, oruç tutulur,hayır hasenatta ilerilere gidilir.
Hatta kaza namazları varsa kılarak tümüyle bitirmeye niyet edilir.
Ta ki Ramazan’daki umumi affa girmeye layık hale gelsin.

Kandil geceleri bizlere bir nefis muhasebesi yapma fırsatı veriyor,
 dinî hayatımızı biraz daha ileriye götürme azmi kazanmamızı talim ve telkin ediyor.

 “Allah’ım mübarek kıl bize Recep ve Şaban’ı; affımıza vesile kıl ulaştıracağın Şehr-i Ramazan’ı.”


BU VESİLE İLE HERKESİN KANDİLİ MÜBAREK OLSUN..ŞU ERVA KIZI DA DUALARINIZDAN EKSİK ETMEYİNİZ...

Çok beğendiğim bu yazıyı sizlerle de paylaşmak istedim..

SONUÇLANDI*Pratik Namaz Elbisesi Gülin'den :) 25.06.2010

Sevgili Gülin'cim bu mübarek 3 aylarda çok anlamlı bir hediye vermek istiyor.Katılmak için TIKLAYINIZ

SONUÇLANDI*Laktoz.net'e Yorum Yapın, Hediyelerin Sahibi Olun*10.07.2010





Çekilişe Nasıl Katılacaksınız?
Reyonist.Com’un sponsorluğunda düzenlediğimiz çekilişimize katılmak için sadece bir yorum atmanız yeterlidir. Attığınız yorumda kullanıcı adı olarak gerçek isminizi yazdığınız taktirde çekilişe katılımınız gerçekleşmiş olacak ve isminiz kayıtlara eklenecektir. Sitenizde ve Facebook profilinizde bizden bahsederek ekstra katılım hakkı kazanma şansı yakalayabilirsiniz.
Ekstra katılım hakkı kazanmak için sahibi olduğunuz web sitenizde Reyonist.Com sponsorluğunda gerçekleştirilen bu çekilişten bahsederek ve kaynak linki olarak da bu yazının linkini vererek ekstradan 3 katılım hakkı kazanabilirsiniz.
Facebook profilinizde bu çekilişi paylaşabilir ve bu sayede ekstradan 3 katılım hakkı kazanabilirsiniz. Facebookta paylaşan kişiler paylaştıkları profilin resmini çekip ( pr @ laktoz.net ) adresine ile göndermeleri gerekmektedir. Doğruluğu onaylandıktan sonra ekstra 3 hak katılımcıya verilecektir.


KATILMAK İÇİN  tıklayınız 

16 Haziran 2010 Çarşamba

Zaman Zaman Bloglara Neden Giremiyoruz? by Stil Direktörü


"Google vergi versin TR ofisi açsın diye blogger alt yapılı bloglardan com domain olanlara bir sürü kişi giremiyor ne yazık ki. Bana çok fazla soru geldi artık otomatik olarak herkese aynı yazıyı yolluyorum ama sizlerde buradan okursanız ve blogspot uzantılı bloglar bu yazımı alıp bloglarında paylaşırsa hepimizin bilgisi olur ve sorunsuzca giriş yapılır.

Com domaini olup, blogspot kullananlar, ayarlar - yayıncıktan blogspota geçiş yapmalılar. Ayrıca Feed Burner'dan blog RSS'leri tanımlı olanlar varsa RSS adreslerini de blogspot uzantılı değiştirmek zorundalar.

Daha önce de dediğim gibi, bloglarına koydukları görselleri picasaya yükleyenler varsa onlarda ne yazık ki çıkmayacaktır. Bunun için yapacak birşey yok, ve bu durum You Tube olayı gibi 1-2 sene de sürebilir. Wordpress altyapısına geçseniz o da ayrı bela, sürüm yükselt, hack açığı, bandwidth aşımı ve. Bu şekilde bir süre idare etmek gerek. O yüzden Flickr'dan hesap alıp benim gibi görselleri oraya upload etmenizi öneririm.

Sırf bu yüzden Stil Pazarı'na dair ne var ne yoksa temasına varana kadar değiştirdim. Dediğim gibi takılan eden olursa yazımı paylaşın vakit buldukça sorularınıza da dönmeye çalışacağım.

Ancak sizlerden ricam, bana şifre vs yollamayın, dünden beri bir sürü bloga el attım, lütfen yazdıklarımı dikkatlice okuyup yapmaya çalışın"


diye bizlerle blogunda paylaşmış Sevgili Stil Direktörü..

Konu için buradan da kendisine çoook teşekkürler..Ben birkaç gündür sıkıntı çekiyordum bu yazı çok iyi geldi..Emeğine sağlık canım

Konu İle İlgili Sorularınız İçin Stil Direktörü


ABAKÜS' ten AHŞAP OYUNCAK HEDİYELERİİİİM


Eniyi Marka aracılığı ile Abaküs Ahşap Oyuncaktan kazandığım domates kalemliği beklerken yanında şeker oyuncaklar da göndermişler..

Hepsi pek bi şeker değil mi ?

Eşimle ben oynarken eskitmeyelim diye geldiği 2.günü ahşap topacı hemen paketleyip kaldırdım..:))Allah nasip ederde çocuklarımız olursa onlar oynasınlar :P :)

Domates Kalemliğimi portmantoma koydum kullanıyorum pekte şeker resimde gördüğünüz üzere :) Çok düşünceliler yaa kalemlikteki kalemleri bile yollamışlar :)



ve birde vitrine koyduğum minik ayıcık ım var...
tüm hediyelere bittiğim gibi bunların hepsine de bayıldım:))

Çoooook Teşekkür Ederim Abaküs Ahşap Oyuncak
Bunlar gibi daha bir sürü ahşap oyuncak çeşitlerini incelemek isterseniz buyurun



ROYAL SAVONDAN KAZANDIĞIM HEDİYELER :))



Geçen haftalarda Gülinin Penceresi blogundan kazandığım sabunlarım cuma günü geldiler ama iş yoğunluğumdan ancak şimdi yayınlamaya fırsat bulabildim :( 
Yalnız, Royal Savon sabunlarım geldikleri gibi ofisimi bir kokuttular bir kokuttular anlatamam :) Missss gibi kokuları var ya ben bayıldım bunlara.. :)

Kullananamam da ben şimdi bunları hem kokularından hem Gülin den bir hatıra diye :)cidden kullanmaya kıyamam:))

Sabunlarım için öncelikle Gülinciğime daha sonra da Royal Savon' a çoooook teşekkür ederim :)


Sizde Royal Savon'un çeşitlerini incelemek isterseniz web sitesinin adresi : ROYAL SAVON

15 Haziran 2010 Salı

SONUÇLANDI*Makyaj günlüğünden bir çooook hediye vaaar*21.06.2010


Set 1
Eye Mobile far paleti,
Farmasi Lipgloss
Faith in nature conditioner
DSC08056

Set 2
Farmasi 4'lü far paleti
Farmasi Show XL rimel
Farmasi yeşil simli eyeliner
DSC08058

Set 3
Avon Color Trend Dipliner
Bella Pierre bebek mavisi mineral far
Farmasi Terracota far
Jurlique Lavantalı El Kremi
DSC08059

Set 4
Cecile 7'li far paleti
Farmasi altın renk göz kalemi
Farmasi asetonlu mendil
DSC08060
KATILMAK İÇİN TIK TIK

SONUÇLANDI*sihirli sepetim & tıkladaal iş birliği ile 3 hediye:)*30.06.2010

...HeDiYeLeR...

Kişiye Outspoken by Fergie EDP - 50ml.


Kişiye Anew clinical kaz ayağı bölgesi için düzgünleştirici bakım sistemi 



Kişiye Saten Kurdelalı Viskon Askılı Elbise
KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ 

SONUÇLANDI*Gökkuşağında tatlı bir kızın ilk blog hediyesi*15.06.2010


katılmak için tıktık