16 Haziran 2010 Çarşamba

Zaman Zaman Bloglara Neden Giremiyoruz? by Stil Direktörü


"Google vergi versin TR ofisi açsın diye blogger alt yapılı bloglardan com domain olanlara bir sürü kişi giremiyor ne yazık ki. Bana çok fazla soru geldi artık otomatik olarak herkese aynı yazıyı yolluyorum ama sizlerde buradan okursanız ve blogspot uzantılı bloglar bu yazımı alıp bloglarında paylaşırsa hepimizin bilgisi olur ve sorunsuzca giriş yapılır.

Com domaini olup, blogspot kullananlar, ayarlar - yayıncıktan blogspota geçiş yapmalılar. Ayrıca Feed Burner'dan blog RSS'leri tanımlı olanlar varsa RSS adreslerini de blogspot uzantılı değiştirmek zorundalar.

Daha önce de dediğim gibi, bloglarına koydukları görselleri picasaya yükleyenler varsa onlarda ne yazık ki çıkmayacaktır. Bunun için yapacak birşey yok, ve bu durum You Tube olayı gibi 1-2 sene de sürebilir. Wordpress altyapısına geçseniz o da ayrı bela, sürüm yükselt, hack açığı, bandwidth aşımı ve. Bu şekilde bir süre idare etmek gerek. O yüzden Flickr'dan hesap alıp benim gibi görselleri oraya upload etmenizi öneririm.

Sırf bu yüzden Stil Pazarı'na dair ne var ne yoksa temasına varana kadar değiştirdim. Dediğim gibi takılan eden olursa yazımı paylaşın vakit buldukça sorularınıza da dönmeye çalışacağım.

Ancak sizlerden ricam, bana şifre vs yollamayın, dünden beri bir sürü bloga el attım, lütfen yazdıklarımı dikkatlice okuyup yapmaya çalışın"


diye bizlerle blogunda paylaşmış Sevgili Stil Direktörü..

Konu için buradan da kendisine çoook teşekkürler..Ben birkaç gündür sıkıntı çekiyordum bu yazı çok iyi geldi..Emeğine sağlık canım

Konu İle İlgili Sorularınız İçin Stil Direktörü


2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

ERVA HATUN ben tşk ederim canım, sevgiler.

ERVA HATUN dedi ki...

Tekrar emeğine sağlık canım , yine gel bekliyorum :)