16 Haziran 2010 Çarşamba

ABAKÜS' ten AHŞAP OYUNCAK HEDİYELERİİİİM


Eniyi Marka aracılığı ile Abaküs Ahşap Oyuncaktan kazandığım domates kalemliği beklerken yanında şeker oyuncaklar da göndermişler..

Hepsi pek bi şeker değil mi ?

Eşimle ben oynarken eskitmeyelim diye geldiği 2.günü ahşap topacı hemen paketleyip kaldırdım..:))Allah nasip ederde çocuklarımız olursa onlar oynasınlar :P :)

Domates Kalemliğimi portmantoma koydum kullanıyorum pekte şeker resimde gördüğünüz üzere :) Çok düşünceliler yaa kalemlikteki kalemleri bile yollamışlar :)



ve birde vitrine koyduğum minik ayıcık ım var...
tüm hediyelere bittiğim gibi bunların hepsine de bayıldım:))

Çoooook Teşekkür Ederim Abaküs Ahşap Oyuncak
Bunlar gibi daha bir sürü ahşap oyuncak çeşitlerini incelemek isterseniz buyurun



Hiç yorum yok: