18 Mayıs 2010 Salı

KOCAMAN YONCA GIDA HEDİYE PAKETİM :)

Yoğun iş hayatım sebebi ile epey gecikmiş olan bu postu henüz yeni klavyeme alabilmiş bulunmaktayım :)

Gönlümden geçen uzun bir post yazmaktı..En nihayetinde kendi klavyemden ilk postum olacaktı..Ancak Yayınlamaya yüzüm olsun diye daha fazla geciktirmek YONCA GIDA' dan büsbüyük bu paketi zaman aşımına uğratmak istemedim :)


Kendime ait ilk postum kısa olacak ancak inşaAllah ilerleyen günlerde uzuuuuun uzuuuun da kendimden anlatırım :)

Şimdi gelelim EniyiMarka aracılığı ile kazandığım YONCA GIDA PAKETİM' e


baksanıza pakette yok yok :)

1 Adet Domates Rendesi
1 Adet Türlü Turşu
1 Adet Domates Salçası
1 Adet Biberiye Turşu
1 Adet 1 Litre Ayçiçek Yağı
1 Adet Ketçap
1 Adet Mayonez


Daha Ne Olsun :)

Paket , işyerime gelip açmaya başladığımda arkadaşlara ağzım kulaklarımda  aaaa buda vaaaar üfff ne büyük boy yollamışlar... Bak bak bunu da yollamışlar hemde piyasa boyu ( çünkü yollasalar yollasalar tek kullanımlık yollanır diye düşünmüştüm :p )
Ayıp Etmişim :p




Görmeliydiniz ,Büyük paketinden herbirini ağzım açık gözlerim pörtlek pörtlek heyecanla çıkarttım :D

Ve Buradan öncelikle sebep olduğu için eniyimarka ' ya , daha sonra tabiii ki YONCA GIDA' ya çok çoooooook teşekkür ederim..
:) :)



Hiç yorum yok: